SERIE SERIES Voltage Regulator / Rectifier - CARR5925-SERIE (improved SH847) + connectors
Reduces alternator temperature by 25%, greatly increasing its reliability.
Also suitable for Lithium-Ion - LiFePO4 LFP batteries
3 Year warranty
Plug&Play
Connectors included:
Among others suitable for:
BMW C600 Sport ABS regulator rectifier 2011-
BMW C650 GT ABS regulator rectifier 2011-
BMW S1000RR S1000XR regulator rectifier 2008-
CAN AM Can-Am 400 Outlander regulator rectifier
CAN AM 500 Outlander regulator rectifier
CAN AM 650 Outlander regulator rectifier
CAN AM 800 Commander regulator rectifier
CAN AM 800 Outlander regulator rectifier
CAN AM 990 Spyder RS Roadster regulator rectifier
CAN AM 1000 Commander regulator rectifier 2011-2014
CAN AM Maverick 1000 regulator rectifier 2014
CAN AM Outlander 1000 regulator rectifier 2012 2013
CAN AM Renegade 1000 regulator rectifier 2012-2013
CAN AM Renegade 500 regulator rectifier 2008-2014
CAN AM Renegade 800 regulator rectifier 2007-2014
Ducati Multistrada 1200 regulator rectifier 2010 2011 2012
Ducati Diavel 1200 regulator rectifier 2011 2012 2013-
Triumph Daytona 675 regulator rectifier 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
Triumph Daytona 675R regulator rectifier 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Triumph Thunderbird regulator rectifier 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
OEM numbers:
SERIE-SH947AA Shindengen
SERIE-SH775 Shindengen
Specifications | |
Operation temperature | ~ -20°C to ~ +60°C |
Storage temperature | ~ -30°C to ~ +80°C |
Regulated Voltage | 14,5V +/-0,5V |
Maximum regulated current | 50A (case temperature <110°C) |
Tests | |
Therminal shock test | 200 cycles @-30 degrees Celcius and @+100°C |
On-Off test | @50A On for 30 min / Off for 30 min - 1000 hrs, 5000RPM, case temp <100°C |
Cold-Hot test | 20 cycles for 30 minutes, +80°C to 0°C and back, 5 minutes interval |
Drop test | Drop from 1 meter height two times in X, Y and Z direction |
Vibration test | 50 Hz in X, Y ad Z direction each direction for 3 hours |
Normally the regulator directs all the power from the generator that is not used to ground, this new regulator stops all the power that is not used.
That´s why the generator temperature will be less with this regulator with respect to the OEM regulator.
Another advantage is that the bike will have a little more power when the battery is full, because the stator will not ask energy from the flywheel in that case.
Team-Carmo
デジタルイグニッションシステム.
当社のデジタルイグニッションシステムは3年間の保証付きです。
Carmoのデジタルイグニッションシステムは、高電圧のピーク、欠陥のあるHTコイルと逆のバッテリー接続から保護されています。
この保護は、オートバイの電子機器に欠陥があっても、Carmoのデジタルイグニッションがすぐに破損しないことを意味します。
欠陥のある電子機器を搭載したバイクを長期間使用した場合でも、Carmoデジタルイグニッションシステムにダメージを与える可能性があります。
つまり、電気的な問題を解決しなければ、Carmoデジタルイグニッションはしばらくして壊れてしまう可能性があります。
調査の結果、Carmoデジタルイグニッションが欠陥のある電気部品によってダメージを受けたことが判明した場合、保証の権利は無効となります。
このような状況が発生した場合、私たちは可能な限りコストを抑えるために点火システムの修理を試みます。
システムが修理不可能な場合は、新製品を低価格で提供します。
私たちの交換システムの1つを購入する際に、オリジナルの点火モジュールを無料でテストします。
このテストでは、オリジナルのモジュールが故障した原因を突き止めることができます。
こうすることで、オリジナルのモジュールが本当に交換を必要としているかどうかを確実に知ることができ、まだ知られていない他の電気的な問題を解決することができます。
チーム・カルモ。
www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。
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