CARR451 - BMW Moto Guzzi MOSFET Spanningsregelaar gelijkrichter

  • モデル: CARR451 NMW MG regulator
  • 輸送重量: 1kg
  • 87 在庫台数
  • 製造元: Carmo
¥19005 消費税込

Modern MOSFET Voltage Regulator / Rectifier - CARR451
Also suitable for lithium ion batteries 
1 year warranty
Plug&Play


Among others suitable for:
BMW R60 Voltage regulator rectifier 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978
BMW R75 Voltage regulator rectifier 1970 - 1977
BMW R80GS Voltage regulator rectifier 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987
BMW R80RT Voltage regulator rectifier 1982 1983 1984 1985 1986 1987
BMW R80ST Voltage regulator rectifier 1980 1981 1982 1983 1984
BMW R90 Voltage regulator rectifier 1974  1975 1976
BMW R90S Voltage regulator rectifier 1973 1974 1975 1976
BMW R100 Voltage regulator rectifier 1977 - 1984
BMW R100CS Voltage regulator rectifier 1981 1982 1983 1984
BMW R100GS Voltage regulator rectifier 1988 - 1995
BMW R100RS Voltage regulator rectifier 1977 - 1993
Moto Guzzi 350 Nevada Voltage regulator rectifier 1992 1993 1994 1995 1996 1997
Moto Guzzi 350 Nevada Club Voltage regulator rectifier 1998 1999
Moto Guzzi 350 V35 Voltage regulator rectifier 1977 1978 1979
Moto Guzzi 350 V35 II Voltage regulator rectifier 1980 1981 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 350 V35 III Voltage regulator rectifier 1986
Moto Guzzi 350 V35 Custom Voltage regulator rectifier 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 350 V35 Falco Voltage regulator rectifier 1988
Moto Guzzi 350 V35 Florida Voltage regulator rectifier 1986-1992
Moto Guzzi 350 V35 GT Voltage regulator rectifier 1987 1988 1989 1990
Moto Guzzi 350 V35 Imola Voltage regulator rectifier 1979 1980 1981 1982 1983
Moto Guzzi 350 V35 Imola II Voltage regulator rectifier 1984 1985 1986 1987
Moto Guzzi 350 V35 SP Voltage regulator rectifier 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 350 V35 TT Voltage regulator rectifier 1984 1985 1986
Moto Guzzi 500 V50 Voltage regulator rectifier 1977 1978
Moto Guzzi 500 V50 II Voltage regulator rectifier 1979 1980
Moto Guzzi 500 V50 III Voltage regulator rectifier 1980-1986
Moto Guzzi 500 V50 Custom Voltage regulator rectifier 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 500 V50 Monza Voltage regulator rectifier 1980 1981 1982 1983
Moto Guzzi 500 V50 Monza II Voltage regulator rectifier 1984 1985 1986 1987
Moto Guzzi 500 V50 Sport Voltage regulator rectifier 1979
Moto Guzzi 500 V50 TS Voltage regulator rectifier 1981
Moto Guzzi 650 V65 Voltage regulator rectifier 1982-1987
Moto Guzzi 650 V65 Custom Voltage regulator rectifier 1984 1985 1986 1987
Moto Guzzi 650 V65 Florida Voltage regulator rectifier 1986-1994
Moto Guzzi 650 V65 GT Voltage regulator rectifier 1987-1993
Moto Guzzi 650 V65 Lario Voltage regulator rectifier 1984-1987
Moto Guzzi 650 V65 SP Voltage regulator rectifier 1983-1986
Moto Guzzi 650 V65 TT Voltage regulator rectifier 1984 1985 1986
Moto Guzzi 850 Le Mans Voltage regulator rectifier 1976 1977 1978
Moto Guzzi 850 T Voltage regulator rectifier 1973 1974
Moto Guzzi 850 T3 Voltage regulator rectifier 1975 1976 1977 1978 1979
Moto Guzzi 1000 California II Voltage regulator rectifier 1982-1986
Moto Guzzi 1000 California III Voltage regulator rectifier 1987-1994
Moto Guzzi 1000 Le Mans IV Voltage regulator rectifier 1985 1986 1987
Moto Guzzi 1000 SP III Voltage regulator rectifier 1989 1990 1991 1992 1993


OEM numbers:
US-28703800 GU28703800 GU287038 287
REF4372



Regulator rectifier Moto Guzzi

We manufacture a wide range of regulator rectifiers to fit new and older motorcycles.
New advanced design - most of our regulator rectifiers now feature highly advanced metal ceramic heat transfer and are built using the latest equipment, making them extremely rugged and reliable.

Units with series codes 910+++ now include optional Charge warning light function.
The CARR451 Orange wire can connect either way as follows;
- No warning light required, Orange wire connects to the switched 12V
- Warning light required, very similar, but this way the connection to switched 12V side of end of the ignition switch goes via the bike´s charge warning light. Wire the CARR451 ORANGE wire to the ´cold´ end of the charge warning light. The ´hot´ end of the warning light connects to the switched 12V side of the ignition switch.

In all cases, the GREEN and RED ring tag wires should go straight to the battery studs. These are the heavy current battery charging wires.

Moto-Guzzi BMW ROTOR Voltage regulator rectifier MOSFET CARR451

Description (PDF)
Description 2 (PDF)
Description BMW R60 R75 R90 R90S (PDF)


Team-Carmo

デジタルイグニッションシステム.


当社のデジタルイグニッションシステムは3年間の保証付きです。
Carmoのデジタルイグニッションシステムは、高電圧のピーク、欠陥のあるHTコイルと逆のバッテリー接続から保護されています。
この保護は、オートバイの電子機器に欠陥があっても、Carmoのデジタルイグニッションがすぐに破損しないことを意味します。
欠陥のある電子機器を搭載したバイクを長期間使用した場合でも、Carmoデジタルイグニッションシステムにダメージを与える可能性があります。
つまり、電気的な問題を解決しなければ、Carmoデジタルイグニッションはしばらくして壊れてしまう可能性があります。

調査の結果、Carmoデジタルイグニッションが欠陥のある電気部品によってダメージを受けたことが判明した場合、保証の権利は無効となります。
このような状況が発生した場合、私たちは可能な限りコストを抑えるために点火システムの修理を試みます。
システムが修理不可能な場合は、新製品を低価格で提供します。

私たちの交換システムの1つを購入する際に、オリジナルの点火モジュールを無料でテストします。
このテストでは、オリジナルのモジュールが故障した原因を突き止めることができます。
こうすることで、オリジナルのモジュールが本当に交換を必要としているかどうかを確実に知ることができ、まだ知られていない他の電気的な問題を解決することができます。

チーム・カルモ。 www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。

現在、この製品に関する質問はありません。

について質問する CARR451 - BMW Moto Guzzi MOSFET Spanningsregelaar gelijkrichter






カルモを選ぶ理由

    最大で3年保証

    固定の修理価格

    欠陥の原因

    ほとんどの製品が在庫あり

他に質問はありますか??